شعر ورمان وداستان سرایی

شعر ورمان وداستان سرایی

هرگونه کپی از اشعار وعناوین این وبلاگ با ذکر منبع ونام نویسنده بلا مانع میباشد
شعر ورمان وداستان سرایی

شعر ورمان وداستان سرایی

هرگونه کپی از اشعار وعناوین این وبلاگ با ذکر منبع ونام نویسنده بلا مانع میباشد

عشق نافرجام

زعمرخویش همی آید خیالم
که سختی وخوشی ناپایدارند...
که من عمری به بازیچه گریبان
وتو عمری مرا سر در گریبان
نه از عالم خیرآمد ز مستی
نه از افلاک رسد رسم از خود پرستی
... عشق از حال ما رندان ندانند
وزین مستانه جامی نرهانند
من از چشمان مستت طاق گریان
وتودر عشق من مانند طوفان
گریبان گیر عشق نا به فرجام
ز هر جامی رسد زهری بدان جام
اگر این عشق هست لایتناهی
کشم این عمر را من به تباهی ..........


شعر از : صباح آل علی
.

نظرات 1 + ارسال نظر
جلال صابری نژاد پنج‌شنبه 17 مرداد 1392 ساعت 16:42 http://khorshidandimshk.blogfa.com/

سلام
زیبا سرودید مهمان وبلاگ زیبایتان بودم دوباره سر خواهم زد
عید پیشاپیش مبارک
http://khorshidandimshk.blogfa.com/

ممنونم اقای صابری عزیز
حتما به وبلاگتان سر میزنم عید شما هم مبارک

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.