شعر ورمان وداستان سرایی

شعر ورمان وداستان سرایی

هرگونه کپی از اشعار وعناوین این وبلاگ با ذکر منبع ونام نویسنده بلا مانع میباشد
شعر ورمان وداستان سرایی

شعر ورمان وداستان سرایی

هرگونه کپی از اشعار وعناوین این وبلاگ با ذکر منبع ونام نویسنده بلا مانع میباشد

بغض من

بگذاربغضم عنوان تمام سینماهای
این شهرشود،،،،،
من امشب تک بازیگراین قصه ی خفته ام
زنم،،،،،،،،،،یک دوست
یک خواهر،،،یک مادروحتی یک همسر
نه ضعف ونه نقطه ی انتها
شروعی برای خویشتنم،........
حالاکه تک مشغله ی شما بهانه گیری های بی مورداز من ومن است
حالا که ازدوری من روبه انجمادمیروید
من بیشتر ازشمامحتاج دگردیسی ام
... پس بگذارید باهم روبه زوال برویم باهم
وباهم رنگ ببازیم
من دیگربرای معنی شدن بی مفهوم شده ام
وتکرارم چندان خوشایند شما نیست
منی که باشما صادق ترازنیلوفر
دلسوزترازآلاله،،،،،ودل پاک تر ازیاس کبودبرگ میخورم
صفایی ناموزونم،،،،،
برای شمایی که غریبگی مراپررنگ ترازهمیشه
بربوم دلم کشیدید،،،،من هم به احترامتون تمام بادکنک های
بی مهریتان راترکاندم
پس باعنوان بغضم به تماشای این غریبی من بروید

شعراز:صباح آل علی
ادامه ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.